Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur.
Woensdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Telefonisch bereikbaar
Alle werkdagen van 8.00 uur tot 17.30 uur.
Vraag of opmerking
U kunt mij een bericht sturen via info@podotherapie-giesen.nl of via onderstaand formulier. Ik neem indien nodig zo snel mogelijk contact met u op.
"Ik geloof dat goede voetzorg de juiste aandacht nodig heeft. Daarom neem ik de tijd voor mijn patiënten. Mede daarom werk ik met een afsprakenbureau."
Afspraak maken
Bent u een nieuwe patiënt?
U bent door uw hoofdbehandelaar naar mij doorverwezen. Over het algemeen is dit een digitale verwijzing waarin uw Sims-classificatie staat vermeld. In dat geval neem ik contact met u op.
Heeft u echter een papieren verwijzing waarin staat of er sprake is van (poly)neuropathie of PAV, dan dient u zelf contact met mij op te nemen via bovenstaand invulformulier.
Let op. Op dit moment bedraagt de wachttijd ongeveer twee maanden.
Betreft het echter een eerste afspraak voor podotherapeutische zolen of orthesen dan is er op dit moment een patiëntenstop.
Bent u al eerder geweest?
Zijn uw gegevens al bekend, dan kunt u het afsprakenbureau bellen via (0313) 45 05 94 voor het maken, wijzigen of annuleren van uw afspraak.
Privacy-verklaring
Via deze link kunt de privacy-verklaring bekijken. Deze kunt u ook downloadenom het later op een rustiger moment te kunnen lezen.
Disclaimer
De inhoud van deze website is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Praktijk voor Podotherapie Judith Giesen kan echter niet aansprakelijk worden gesteld voor onjuistheden en/of onvolledigheden in de verstrekte informatie. Aan de inhoud van deze website en eventueel toegevoegde bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend. Neem bij onduidelijkheden altijd contact met mij op.
Klacht
Natuurlijk hoop ik dat het nooit nodig is, maar mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de zorg en/of de dienstverlening van Praktijk voor Podotherapie Judith Giesen, dan kunt u uw klacht kenbaar maken via bovenstaand formulier of mail. Wij kunnen dan samen naar een passende oplossing zoeken.
Mochten u en ik er samen niet uitkomen, dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen bij het Klachtenloket Paramedici. Zij begeleiden u dan verder in het proces.